środa, 2 maja 2012

Znieczulica bez granic ....

Każdego dnia kiedy wracam do domu wchodzę na portale społecznościowe i sprawdzam co dzieje się na świecie. Wczoraj również to zrobiłam. Od razu natknęłam się na posty w stylu: "Holly, była dziewczyna Nialla nie żyje" " Byla dziewczyna Nialla Horana zmarła dziś na raka" i wiele podobnych. Byłam tym tak wstrząśnięta ze omal się nie popłakałam. Wiem co znaczy zachorować na raka, gdyż w mojej rodzinie zmarło na niego ok.8 osób w tym moi dziadkowie. Widziałam jak choroba niszczy ludzi tak ze sami nie potrafią mówić, chodzić czy nawet załatwić potrzeb fizjologicznych. Byłam pełna współczucia dla tej dziewczyny. Była taka młoda i piękna. Tyle życia było przed nią. Współczułam także Niallowi. Wiedziałam jak ciężko musi mu być.Jednak kiedy poł godziny później ponownie weszłam na te portale okazało się że dziewczyna żyje. Że to był tylko głupi żart! Poczułam niewysłowioną ulgę ale też straszne przytłoczenie. Jak człowiek-najwspanialsza istota- może zachowywać się gorzej od zwierzęcia!? Czy ktokolwiek pomyślał jak ta dziewczyna i jej rodzina musi się czuć. Nie potrafiłam sobie wyobrazić jakbym się poczuła gdyby zrobiono to mi... Pewnie padną komentarze : To nie Polacy zrobili! My jesteśmy inni ! Czy aby na pewno... Po przeczytaniu tych postów przyszła mi na myśl POLSKA! akcja w której antyfani uśmiercili Maćka Musiala. Wtedy też nikt nie pomyślał o jego uczuciach. Jak tak można!? Tego nawet nie można nazwać złym zachowaniem! Co wami kieruje? Bo nawet nienawiść ma swoje granice! Pomyślcie o tym kiedy następnym razem będziecie chcieli kogoś obrazić, poniżyć lub nie daj Boże uśmiercić! ZACZNIJCIE ZACHOWYWAĆ SIĘ JAK LUDZIE!

2 komentarze:

  1. Nie ma co oczekiwać od "dzieci" kultury i dobrego wychowania. To gorsze niż bydło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę ale pisząc to miałam nadzieję że chociaż trochę nad sobą pomyślą.

    OdpowiedzUsuń